27 feb. 2013

let me go - panic

Shit! Fick verkligen panik under ungdomsstyrelsemötet då vi i allmänhet pratade om simning. SIMNING!?!?!?!?! 
Jag har inte badat på otroligt länge, och jag kommer inte göra det heller. Ingen tvekan om saken, den här kroppen är inte något att visa för någon förrän jag lagt undan min mullighet!!! Aldrig någonsin!! Jag skjuter tom. upp städandet av mitt klädskåp. Varför slänga bort kläder som ändå kommer bli passliga igen! Right ;)
Jag klarar inte bara av att se mig själv i spegeln. Punkt.
Om 17 dagar har jag rätt till gymnyckel! Vilket betyder att jag kan åka till gymmet hur mycket jag bara vill!! 
Jag måste sluta upp nu. Det här är både triggande och idiotiskt! För jag kommer bara skrämma upp alla! Hahah, såå typiskt. En gång dömd, alltid dömd! 

Keep on dreaming





Inga kommentarer: