28 feb. 2013

Tomheten av full tomhet.

Känns som en ganska långtråkig dag idag. Sådan dag då inget riktigt känns över huvudtaget!
På morgonen var jag hur pigg och glad och positiv som helst. Ja, hela dagen var faktiskt ganska bra. Att sitta brevid Emmy i skolan har faktiskt fört mig några steg framåt.. tror jag. 
Så kommer ensamheten och äter på dig. Gnagar och tuggar. Vad är meningen att vara ensam om ensamheten ändå aldrig lämnar dig ifred? Dahh!!? 
Imorgon tänker jag iaf stanna på byn till sent så jag inte ens behöver tänka på att behöva tänka. Så jag kan bara vara utan att behöva vara något alls! 
Nu när jag tänker efter har huvudvärken börjat hacka spikar i huvudet på mig. Är inte detta bara en helt onödig dag!? Vad behöver vi torsdagar till? 

Hah. Insåg faktiskt just att jag annars skulle varit i Åbo idag på terapi. Jag slapp det iaf. vilket är otroligt positivt!! (: Jag är fylld av något jag inte riktigt vet vad är. Jag tror jag ikväll drar ut och jogga av mig lite! 
Fint va? 

Puss på er då! 



Inga kommentarer: