4 maj 2013

Guess who is here soon!?

Nää, nu har jag sån jävla beslutsånget. Jag har hittat typ världens mysigaste och mest passande bloggportal ever, men ändå känns det som att jag inte kan byta åter en gång. Jag menar, det tar ju så sjukt med tid att bygga upp en ny blogg, att alla ens tidigare följare ska hitta till din nya blogg osv. Men den är verkligen helt jävla ascool. Jag måste verkligen tänka över det här. Tror det verkligen skulle vara en skitbra start, och nu när ljusare tider kommer och allt. Ääähh, HELP ME!?!?!!! 
Den är helt jävla grym alltså. Jag ska tänka på saken och lovar att oberoende vilket beslut jag tar så kommer jag fortsätta PRECIS likadant som jag gjort hitills. Helt enkelt vara mig själv! 

Gissa vem som faktist står i vår närmsta historia. Jo sommaren! Fyfan det känns bra! 

Inga kommentarer: