4 maj 2013

Perfect dress

Morning! 
Sov riktigt gott inatt. Behövde det verkligen efter den här veckan. Blev typ nästan 9½ timma sömn. Love it. 
Fin lördag idag. Hade tänkt sticka till våra familjebekanta men går så jävla dåligt med bussar på lördagar så jag vet inte om jag måste dra in de planerna. Typiskt. 
Anyway, det blir jogginglänk ikväll och magpass. (Jag borde verkligen vara oftare på gymmet och träna)
Så frt jag får skootern bara så kan jag åka vart jag vill när jag vill! :) Vi hoppas på nästa vecka !!

Om jag inte hittar på någe annat får jag skriva på engelskauppsatsen istället, fast jag egentligen inte hade tänkt göra nåt åt den före imorgon. 

Borde verkligen åka in till stan och shoppa lite! *vinkvink* Har både skolavslutnings- och konfirmationsklänningen oköpt ännu. Så behöver jag nya jeans, mina svarta gav upp.. och ridskor. 
Ska försöka hitta någon söt blus också. Jag menar why not om man ändå är där!? 
Har ett presentkort till cubus (?) på 50 € så inga problem här inte. 

Nu ska jag sluta drömma och fixa iordning morgonmål åt mig! 

puss

454089574898101573_uvgjwvio_c_large
Large
475437-0067_1_large
Large
Large
Large
Tumblr_mh5z5nk2jw1rz93j7o1_500_large




Inga kommentarer: