10 mars 2013

4-åring

Har äntligen kommit till Renita och Sophia. 
Vart en riktigt lång dag och egentligen det enda vi inte gjorde var det vi skulle göra ;) 
Men Hugo är underhållande och likaså Heidi. 
Är ändå jätte trött så skall bli en lugn kväll, med lite nördande framför datorn, val av kläder för imorgon och lite slö tittande på tvn. 
Sophia fyllde 4 för några dagar sedan så vi åt maräng/glass/grädd/strössel kaka. Så dit gick dagens motion upp i rök. Jävla förbannade mig. Ja så åt jag stoora mängder med mat idag också. Då vi ändå vart på stan så körde jag stooorstoor sallad med en massa grönsaker,räkor,ägg osv. och så lite fisksoppa. Frukt till dessert!
Men det är okej, så har jag ju faktiskt levt på det nästan hela dagen också. Ja, och så morgonmålet förstås!
Blir säkert en massa trampande på stan imorgon och så kanske heller inte lika mycket mat! Vet ju aldrig :) 

Försöker planera in en fika med Jenna där på eftermiddagen då hon är i Åbo. Men man vet aldrig hur det passar för henne! Och jag vet ju inte hurdana arbetstiden jag har :S Förutom att jag börjar tio imorgon. 

Nu skall jag hoppa i duschen och tvätta håret (; 

Puss




Inga kommentarer: