7 mars 2013

Ridtimmen!

Blev ännuännuännu mer grubblande resten av dagen. Damn me! 
Men ridningen var den bästa terapi jag någonsin kunnat få. Vart första gången jag red Dali faktiskt. 
Först var jag rätt nervös, kändes så kritiskt att rida på de bättres timme med en ny häst för mig. Så kändes det jätte nervöst för Dali är så otroligt duktig så jag nästan skämdes för hans del att jag måste sitta där på ryggen! MEN det gick faktiskt riktigt lyckat, och jag fick ge ALLT!
Allt jag hade i huvudet var träning träning. Körde allt. 
Fick ordentligt med tid att tänka och utföra uppgifterna. Visst är det alltid svårt att veta hur han reagerade på olika hjälper. Men slutresultatet var bra! :) Så bra som jag kan komma med den kunskapen JAG har! 
Spände mig dock lite väl mycket så mina axlar är väldigt sjuka. Men det lever jag med!

Mår mycket bättre nu!


Puss


Inga kommentarer: