25 mars 2013

You've got the light to fight the shadow, so stop hiding it away.

En sådanhär dag igen.

Ojjnej. Det vart ingen vidare dag efter att jag kom hem. Men jag har fått färdigt min bokrecension och jag har moppeövningarna under kontroll.
Dock har jag inte tränat idag. Men somsagt, jag har vilodag under veckoslutet så jag tänker köra lite mag- och ryggmuskler så jag vet att jag gjort något åtminstone :) Hehe

Imorgon har jag ju ridningen och samma onsdag. På torsdag blir det extra långt gympass då högstadiet är påväg på simresa. (Ni kanske kommer ihåg att jag tog upp det tidigare.) Min största fruktan är väl simning och speciellt att folk får se mig i så lite kläder, så de som av någon orsak inte kan simma så får köra gym och jag bestämde mig för att jag har tillräckligt stort problem för det. Duger inte mitt problem skolkar jag...
Då jag ändå håller på kan jag köra lite extra tufft för att testa lite vad jag klarar av osv. Har ju inte så mkt erfarenhet av gymmandet dock allt! 

Hatar strul med vänner.. 

Ikväll skall jag duscha och gå i säng i tid så har jag längre tid för mig själv tillsammans med boken. 
Vart ett tag sedan jag läste, har inte haft tid eller ork med sådant senaste veckorna! Men idag så ska det allt bli av. Jag är en av de som streckläser hela natten om de har möjligheten så jag drar gränsen vid att senast sluta läsa vid tolvslaget. Jag behöver en viss mängd sömn dock allt :) 

Godnatt!

ps. Jag saknar verkligen friidrotten </3


Inga kommentarer: