18 mars 2013

Du ger mig den kraft jag alltid saknat

Tjolahopp. Vart ju ganska länge borta! Right? 

Hade kvalitétsstund med brorsan och gud vad jag känner glädje. 
Och förutom glädje så känner jag ENERGI! Jag är full av något som känns så otroligt konstigt men så otroligt bra att jag tror jag sprängs :) 

Något som jag inte brukar säga varje dag, ja typ aldrig. Är att jag verkligen respekterar mina vänner. Tack gud för att ni funnits och att ni finns, även de stunder då ni inte finns. Även de stunder då allt är riktigt botten. 
Jag undrar vad jag skulle göra utan er? Ni är alla mina guldklimpar. Och jag nämner inga namn för då skulle jag antagligen glömma hälften ^^ Haha

Så har jag min familj, och min familj kommer alltid vara min familj även vid neförs- och uppförsbackar!


Nu dusch och sedan hoppa till sängs! 

Puss

Gammal en :)  Sulo <3

Inga kommentarer: