13 mars 2013

Prao dag 3

Är riktigt trött. Vart en uppgift som tog hela dagen på jobbet men den kommer ändå inte publiceras! WHAT?! Vad går mig inte mer på nerverna än sådant. Jag satte faktiskt all min tid och energi på en fucking text och den kommer inte användas. Antagligen kommer ingen ens läsa igenom den. Snopet. Väldigt snopet! 

Efteråt åt vi snabbmat från Hesburger, det blev både min lunch och middag så jag förlåter mig själv. 
Dessutom gick vi en ganska lång bit också. 

sedan satt vi ett par timmar på tupperwareträff hos någon Renitas bekanta. trist. Hahaha! 
Men ibland skall man väl ha lite tråkigt också (; 

Har gått och blivit riktigt flunssig, så synd :( Kommer inte alls ha samma ork att göra grejjer! 

Imorgon åker jag iväg till Heidi och sover där en natt (: Då kommer jag ta bussen in till stan! 
Puss


Inga kommentarer: