23 mars 2013

Middagsgäster!

Hade middagsgäster här på besök. De åkte just så nu sitter jag här igen och slöar framför datorn. 
Jag har inte gjort något över huvudtaget idag.. förutom ätit. Skam! Hahah ^^
Imorgon skall jag dock dra mig till gymmet och kommer inte därifrån förrän jag svettats minst tre liter och tränat minst en timma. :) Ja, jag kanske överdrev med det första. Men ärligt är jag tvungen till att köra hårt på träningen och mycket proteiner osv. för att komma någonstans till sommaren!
Jag skall ju ha det där typiska, vältränad mage och fina lår.
Jaja, jag kämpar för nåt iaf. Så ser vi vart jag kommer. Bara det går framåt åtminstone!
Vågen skippade jag för flera år sedan. Ja, två år för att vara exakt. Den ger mig ändå aldrig något gott.
Så jag kör på människorna i min närhet, jag kör på fysiken, jag kör på bilder och för en gångsskull tillåter jag mitt huvud att berätta sanningen om bilden som visas i spegeln.
Sanningen är ändå alltid bäst, hur ont det än tar!

Jag kör på. Och de dagar min motivation ligger där på havsbottnet och surar har jag alltid en bror som drar upp mig därifrån och släpar iväg mig genom dörren.
Man får bara se till att lägga högra foten framför den vänstra sedan tvärtom och upprepa denna rörelse i några kilometer till. Så vad är det jag gnäller?!

:) Jag är ju faktiskt lycklig nu!

Sov gott!

ps. Bland alla vackra tankar i mitt huvud och bland alla ord jag trycker ner har jag glömt att berätta att vi har en boxningssäck, ja och de häftigaste rosa boxningshandskarna någonsin! Så på måndag tänker jag/brorsan köpa en krok att hänga upp den i så är det bara att börja sedan. Känner mig peppad.



Inga kommentarer: