26 mars 2013

Ridtimme tjolahopp.

Hejss!

Red min fina prinsessa idag, Kaisa. Den lilla ängeln skulle jag kunna rida varje dag om jag så hade möjlighet till det! Hon är nog världens finaste häst! 
Det blev en typisk tråkttimme egentligen. En massa småflickor skulle vara med på timmen så för det första var vi 6 st. och för det andra var de i vägen. HELA TIDEN!!!...
Börjar nog bli lite trött på detta då så många gånger det är en massa småtjejer på timmarna så vi inte får träning på vår nivå utan får göra en massa strunt typ i skritt.. Grrr...

Men sådant är det! Ska se hur det är på torsdag om det är lite mer utmaningar under den träningen. Bad att få rida Kaisa då också så! 

Förresten, skrev imore om mina händer. Nej, de har inte blivit bättre.. och ja, jag har vart till hälsocentralen med dem. Typiskt Nagu där de ändå inte kan göra nåt..

Nu skall jag öva till moppeprovet som är imorron!

Ni ska verkligen önska mig lycka till!! 

Kram 


1 kommentar:

Elin sa...

Min bild, jee ^^