23 mars 2013

Allt bloggande?!

Hur har det nu gått såhär att allt bloggande gått så trögt. Ja, såna veckor finns det också! Jag tror nu var lite av en sådan! :) 
Men ingen fara! Jag är pigg som tusan, fräsch som tusan, och sist men inte minst.. STOLT som tusan! 
HUr långt har jag inte kommit bara under en vecka.? En ynka vecka och här sitter jag! 

Ja, jag kan berätta lite klarare.

1. Jag har bokstavligen tagit tag i träningen. Har verkligen blivit positivt överraskad hur långt jag klarar mig på den kondisen jag har! ´Fortsätter kämpa!!

2. Jag är så gott som fri från sjukhusets/vårdens portar. Jag har tom. ett utlåtande på papper att tidigare symptom på psykiska störningar inte förekommit under terapin. (Inte så konstigt då vi inte talat vid, men det finns på papper iaf så det känns hur bra som helst!)

3. Jag är fullständigt lycklig inåt och ut. Jag är glad jag är pigg! Jag har för gudsskull energi i hela mig. 
Allt latande har jag dragit ner på så otroligt. Jag har hittat gnistan i mig och går på livsglädje nu. 

4. Jag tror jag har det här med kompisar under kontroll. Jag har inte samma behov mera. Jag känner inte att det måste vara allt eller inget. De finns ändå där om jag riktigt behöver dem, och det är allra viktigaste :) 

5. Jag VAR (observera ordet var ) kär för en gångsskull. Det for nu förbi. Men jag har ju nåt i stil med känslor kvar iafall ;) Haha

6. Jag varken hetsäter eller svälter mera. Jag försöker jämna ut det allt mer. Desto mer jag tränar desto mer äter jag och desto mer jag tränar och äter hälsosammare desto mindre sötsug har jag! 
Har verkligen klarat mig bra utan en massa ohälsosamt. Jag menar byt ut en bulle mot banan istället :)

7. Jag ser vissa dagar framsteg i ridningen hos mig själv, och jag kan vissa dagar tom. känna mig stolt över vad jag åstadkommit och jag kan ge mig jälv och ta emot kritik för att kunna förbättra! 

Denna lista har jag inte lyckats med att göra på about 3-4 år. Är jag lycklig? JA. 
Man klarar vad som helst bara man har viljan inom sig! 

Puss till alla en såhär vacker dag! 


Inga kommentarer: