9 mars 2013

Packa packa så ska vi packa.

Ojj, varit hur otroligt ljuvligt som helst början av veckslutet. Igår var det mest mys hela kvällen, läsa lite gonattsaga och så lägga sig själv. Idag har jag hunnit med otroligt mycket då minsta vart uppe redan lite före sju! Haha, fattar varför de fick vara med mig hela natten! ;)
Men bästa känslan i världen är att höra barnens anetag brevid en när man sover (:

Idag har jag packat. Tg totalt 2-3 timmar. Ja, jag är borta en vecka ;)
Har fyra proppfulla väskor, men jag är alltid redo!
Så har jag duschat och har rakat benen och lite till, färgat håret och plockat ögonbrynen.
I'm fit for fight!

Mamma är totalt förstörd och orolig. Typisk hönsmamma. Så tröstar hon sig med att bjuda mig på en massa godis och halspastiller mm. :) Haha

Idag är julafton för mig. Två nya, svindyra objektiv har jag beslagtagit!
Så nu har jag tre objektiv, en grym kamera och resten (;

Livet leker!!









 

Inga kommentarer: