11 mars 2013

ÅU - prao

Ojojoj, jag har faktiskt överlevt dagen riktigt bra! 
Vi vart och gjorde en intervju som jag fattade noll av, haha!! 
Tog ganska länge, men fast jag inte förstod något så vart ett rum riktigt intressant och där fanns en massa söta gossar ^^ ehhehe
Sedan fick jag ju på skoj bara, inte så att det skulle publiceras, skriva en artikel om vad intervjun gick ut på och vad jag kom ihåg osv. Haha, och jag som inte förstått nåt fick hitta på och googla en massa ;) 
Gud jag känner mig skyldig! Men att skriva tog nästan två timmar så inte konstigt att jag vart nöjd med mina 15 rader ;) 

Sedan skyndade jag på för att möta upp Jenna, som faktiskt var i huset riktigt intill! Vi åt lunch och så gick vi mest omkring och babblade på. Kändes hur vant som helst, som om vi spenderade typ varje dag med varann. Skönt så! Hon tog bussen hem sedan och jag hoppade på bussen direkt efter för att åka in till St Karins! En sväng ut med Sophia och så in igen. Nu ska vi avnjuta dessa otroligt kuliga bamsekorten... 
Jaja, dusch och läggdags sedan! 

Puss





Inga kommentarer: