30 mars 2013

Bröllopsdag

Idag är det mammas och pappas bröllopsdag, så vi åker på kryssning över till Sverige med Silja Line senare ikväll. Våra nattgäster stack just så jag har duschat och checkat det vanliga på nätet ;)

Just nu drömmer jag om att rida. Men ingen ridning förrän tisdag. Så synd!
Får ändå vara med alla pluttisar på måndag också. Dvs, stall måndag, tisdag, onsdag och torsdag! 
Kärleken är så stor. Jag är jätte nervös för dressyrtävlingarna på måndag. Jag skall bara med som hjälp och tävlingsköterska (ibland undrar jag om det är det enda jag är riktigt bra på inom ridsporten) men är nervös för alla de andras skull ^^ Hahaha! 
Vi kommer måsta åka till stallet där vid tre-fyra tiden på morgonen. Så mycket kaffe och försöka sova ordentligt. 

Denna natt somnade jag först vid fyra tiden, så jag får se till att sova gott inatt på båten! 

Jag lovar att ta kameran med också, så slänger jag in en massa mobilinlägg (;

Puss




Inga kommentarer: