13 mars 2013

Old days

Måste ju medge att dessa dagar kommer för alla. Speciellt för de som gått upp i vikt! 
Jag kommer inte ihåg hur jag såg ut eller vad jag gjorde, men jag kommer ihåg hur det kändes! 
Känslan är kvar. Varje dag! Ibland, inte ofta, men vissa dagar skrattar rösten i mitt huvud roat då den inser att jag hoppat över en måltid eller tackat nej till något gott. På samma gång skriker mitt undermedvetna. 
Det kan blir riktigt jobbigt ibland, man vill bara dra därifrån. 
Nätet och omvärlden är mina största fiender! 
Jag kan sitta timtal och kolla in en massa bilder på google och weheartit osv. Jag jämför allt och alla, hela tiden. Låter bara kaotiskt, och det tar så otroligt på krafterna. På energin jag borde slösa på t.ex. arbetet, ätandet, tränandet, och ridningen! 
Gamla minnen som plötsligt dyker upp är allra värst, för de kan vara så råa, och så kompilcerade! 
När man minst vill ha dem där dyker de upp och klistrar sig fast i ens hjärna. När jag skall fokusera på något skitviktigt och flera minuter kan flyga iväg utan att jag kan återvända till de vanliga tankebanorna! 
Jag kämpar i allafall, och så länge det visar resultat har jag inte så mycket att säga till om! 

Måste bara tömma av mig lite...





Inga kommentarer: