28 mars 2013

Laddar batteriet

Hej på er!
Känner mig mycket gladare nu. Måste ha varit nåt "allmänt fitteri" :D 

Körde riktigt hårt, blev ändå inte hela två timmar utan ungefär 1½ timma och 15 minuter stretchning efteråt! 
Superduper ultra mega skönt gym. Så mycket mer att välja på och mycket snygga och välutrustade maskiner och apparater :) Stor tummen upp! 
Efteråt åt jag väl typ världens äckligaste proteinbar. Yäk!

Nu försöker jag bara vila och skall äta ännu lite för det blir ridtimme mellan 17-18! 
Hur skall jag orka?

Erika kommer till Nagu idag. Jeeii. Har typ inte träffat henne sedanslutet av sommaren så är verkligen taggad och glad! ^^
Skall försöka baka också idag. cupcakes med fjärilar och glitter ovanpå. ;) 

Mamma var hur gullig som helst och hade köpt lime och citron till mig. Dessutom en fin press. Tack mami 

Pusspusspuss


Inga kommentarer: