12 apr. 2013

12.4.2013

Hejs! 
Har nog kommit hem för länge sen redan, blev bara så mycket grejs med lite uppdateringar på datorn och samtal med den som uppdaterar den åt mig ^^ Haha, har en nästan privat sådan :D 

Skrittade Taaler runt byn idag. For barbacka då vi ändå bara kunde skritta pga hans hosta. Stackaren. 
Tvekade lite först då han kan bli lite nervös och spänd och allt skrämmer honom om han är ensam. Så kan han göra jätte skutt eller tvärvägra mitt i allt också. Men modt bara växte hela tiden, tänkta flyger jag av så flyger jag av, inte värre än så. :) Hoppade runt gjorde han då jag var en ny rutt som han inte gått förut, men det var helt okej och jag föll heller inte av! Duktig chey här asså! Sedan putsade jag allt läder också. 

Nu sitter jag här, precis duschat och funderar på nästa vekoslut. Jag kanske har planer då (: Roliga planer!

Dagens: 

Jag: -Hej det är jag.
Pappa: -Hej. 
Jag: -Alltså är det dig jag pratar med?
Pappa: -Ja, alltså mig pratar du med men jag vet ju inte vem du ringde!

Hahaha, jag är bäst! 






Inga kommentarer: