10 apr. 2013

Bloggar jag följer

Här har ni en skön liten lista på alla bloggar jag läser och en lite förklaring med personlig feedback. Hoppas jag inte glömmer någon! 

En tjej på bara 12 bast. Hon är väldigt stor inom bloggvärlden med sina hästar. För tillfället rider hon sin ponny Elvis och "låneponny" Becki. Hennes syster rider hennes gamla ponny. Hon har även en mysig pojkvän. Verkligen stark och jordnära tjej! 

Mode i mängder. Helt otroligt underbart vacker!! Super bilder och enormt hår! Kärlek.

Storbloggaren Tyras hästblogg. Egna hästar och sjukt vacker stall. Vad är inte bättre än att läsa hennes blogg när man är nere?! 

Jättejätte fin stil. Helt underbara och inspirerande bilder hon själv tagit. :) 


Tjej vars hjärta slår för träning och mode. Grym och vacker. De orden är de som förklarar henne bäst! 

Min klasskompis. Skriver varierande med inspiration och om vardag. Läs på! 

Världens grymmaste tjej! Haha ^^ I hennes sällskap har man aldrig tråkigt. Det gör inte så mycket fast man inte träffar henne mer än typ 1 gång i året, facebook, instagram och hennes blogg finns. Ja, så finns hon alltid i ens minne så man glömmer henne inte särskilt lätt! Utstrålar styrka. Äkta kärlek och styrka. Världen ärligaste ! <3 

En blogg med mycket energi och glädje. Helt otroligt vackra texter och inspirerande stil.

Ja, vad behövs det för kommentarer. Helt okej att kika in ibland. Men verkligen provoserande tjej. Slår vad om att uppmärksamhet är hennes drog. 

Finaste finfina tjejen jag träffade under sjukhustiden. Vi bodde i samma rum under tiden hon var där! 
Så stark <3

Väldigt fin och fräsch blogg. Ganska ny, värd att kika in på. Handlar om tjejens liv med äs och hennes kamp mot ett friskare liv. 

Nette Aro, känd för hur hon hjälper barn och ungdomar som är mobbade. Riktigt intressant tjej bosatt i Finland, Åbo.

Finsk bloggerska ang. hennes liv just nu och hennes tidigare sjukdom i anorexi. Hon har just fått ett syskon <3 Jätte starkt av henne. Hade en gång tänkt åka och höra på hennes föreläsning, men det blev inget av det. 

Hästblogg. Jätte fin och suverän. Tycker den är väldigt intressant och mysig tjej! Hon är verklgien duktig.

Helgalen brud, ganska välkänd i bloggvärlden och asskön humor. Checka själv!

Sjukt fin design på bloggen likaså sjukt fin tjej! Många kloka ord om livet! 

En blogg som handlar så gott som enbart om tjejens vardag och liv. Sött!

De grymmaste sminktipsen ni kan hitta! Bäst helt enkelt! 

Ung tjej som deltog i Sveriges idol som ung. Har nu gått väldigt långt och spelat in egna låtar. Go och snygg tjej!

Ung tjej som kommer gå lång i livet. Lever för fashion och kläder i största allmänhet. 
Bor för tillfället utomlands med sin mor Nathalie Shuterman som äger egen klädbutik.

Tjej som kämpar mot livet med anorexi. Har följt denna tjejs blogg väldigt länge. Inte för att trigga mis själv eller för att jämföra, utan för att se hur långt jag har kommit och kanske kunna stötta. Fin design.

Haha, de flesta vet väl i princip. Men jag gillar såklart som många andra hennes stil. Dock kanske inte så mycket hennes attityd, men vet inte riktigt.. hmm :S :) 

En suverän blogg med de bästa tipsen på träning och kost. Även snygga modellbilder och skön tjej (borde väl säga kvinna) som driver bloggen.

En blogg med bra och roliga tips angående mat. Småmysig och hemtrevlig. Kolla in! 

Otroligt grymma foton. Duktig tjej. (:





4_516169d19606ee4b9c60698c_large
Puss

3 kommentarer:

Sofia sa...

Men OJ vad glad jag blev att hitta mitt blogg i listan!! Sjukt roligt, det konstiga är att jag inte hört något från dig förut :O Kram på dig!

Nathalie sa...

Tack så jättemycket för din fina länkning, väldigt bra blogg och fin måste jag säga!

Ta hand om dig, kram <3

Amanda sa...

Gud så glad jag blir! Kram.