11 apr. 2013

Aj för fan.

Märkte bra av gårdagens ridtimme när jag satte igång med tränandet. Uppvärmningen kändes förjävlig och ärligt drog jag ner den till bara 10 minuter. Tänkte att bara jag får upp pulsen lite och värmer upp benen då det ändå var de jag satsade på idag. 

När jag kom igång med denna otroliga träning kände jag hur det riktigt stack/pirrade till i rumpan, så ljuv känsla! hahaha. Körde ett träningspass jag blev tipsad om , men tyckte inte det kändes tillräckligt så jag drog igenom det en gång och sedan körde jag egna också (som jag egentligen hade tänkt göra från första början). 

Nu skall jag hoppa i duschen så skall vi ner till grannarna på champagne :) hehe 

Puss

Sexy-leg-workout_large
Detta träningspass körde jag för de som undrar! Man kan fördubbla det eller helt enkelt köra igenom det som det är men två gånger istället. Jag höll åtminstone inga pauser!

Inga kommentarer: