17 apr. 2013

Jag dör - stress

Nu känns det inte alls bra efter ridningen! Inte för att det gick helt dåligt heller. Jag tvekar inte på hästen, och verkligen inte på höjderna, men på mig själv och mina ringa kunskaper... Uschh. Men Kaisa är fin ändå. Min prinsessa. <3 blir så jävla stressad då jag verkligen borde byka och alla kläder ligger nerpackade i sopsäckar och vi har prov imorgon som jag verkligen MÅSTE prestera bra i. Känns verkligen ibland som om jag pressar mig själv för hårt... Imorgon skall jag rida direkt efter skolan och sedan hinna in till pargas för att köra lektion 1, så jag har chans att få moppekortet nästa vecka.. Åhh.. Suck! Vill verkligen sätta mig ner på golvet nu och bara lipa. Kunde vara nog nu. Jag vill bara sova! Var åtminstone fint att ta fölet till planen och hoppa lite! (': skall hoppa i duschen och sedan bara carry on. puss!





Inga kommentarer: