14 apr. 2013

Alot of Love

Tänkepaus här mellan varven. Jag har blivit dålig på att skriva.. Jag menar inte i bloggen, här är jag ju rätt så aktiv, men egna texter. Sådana som ingen någonsin läser. Inte ens jag. Sådana som bara blir kvar, jag kanske raderar dem eller gömmer undan dem. Slarviga jag. Ibland kan någon säga till mig att inte slänga bort mina kunskaper. Vilka kunskaper? Jag har alltid varit så självkritisk...

Jag saknar den andra sorten av kärlek. Då menar jag såklart manlig kärlek. Det bästa jag vet är då mänskor jag verkligen bryr mig om visar att de tänker på mig. Då de säger nåt, sänder ett hjärta, frågar hur det är, delar en låt (känner du dig träffad?) bara visar att de i någon sekund tänkt på mig. Det är lycka. Kärlek. 

Men jag saknar det där överdramatiska hålla hand-grejen. Pussas, kramas, osv osv.. 
Det börjar vara ett tag sedan. Efter att jag skrevs ut från sjukhuset hade jag väl ett ordentligt förhållande, som skedde efter en jävla massa drama mellan min vän, jag och två grabbar. När det tog slut, ja då tog mitt liv slut. Det har ju varit alla dessa engångs-grejer. Men de räknas inte. Allt utan känslor räknas inte! Snyft. Kommer jag dö ensam? hehe. 

Nu skall jag kolla en del 'gg' till så skall jag lägga huvudet på dynan och sova. Imorgon är det tidig väckning och iväg till den förbaskade skolan.. yeyy.... -.-


Puss

Tumblr_ml67js8iak1s9k9cto1_500_large
Tumblr_ml7kmn45sg1s9k9cto1_500_large



ps. Imorgon kommer svaren på frågorna upp! 

Inga kommentarer: