13 apr. 2013

To Do List - Summer 2013 del #1


Haha, nej jag är inte vaken ännu. Jag lade in ett tidsinställt till er alla som är morgonpigga! Puss



  • Komma över min "simrädsla" 
  • Köpa nya solbrillor
  • Låta mitt hår växa riktigt långt 
  • Köra gymmet och motionera ofta och regelbundet
  • Inte äta mer än 1 isglass per dag (!!!)
  • Tälta med mina allra bästa vänner
  • Komma närmare mina vänner
  • Skratta så jag gråter 
  • Sommarromans
  • Sena kvällar med de bästa
  • Åka iväg någonstans med mina kompisar
  • Få en riktigt skön solbränna
  • Jobba röven av mig för att få lite pengar
  • Rida så mycket jag kan & jobba på min balans (=mycket barbacka) 
  • spela volleyboll på stranden
  • Flirta sönder
  • Vara glad
  • Köra moppe
  • Sova under bar himmel
  • Hälsa på hos alla som vil att jag ska hälsa på
  • Lära mig flyga
  • Flyga iväg
  • Döda miljontals myggor
  • Simma med kläderna på
  • Hitta nya vänner
  • Solbleka håret
  • Kramas och gosas
  • Stiga upp astidigt för att åka och fiska
  • Festa
  • Använda alla kläder som inte passat mig under vintern
  • Målfärgskrig
  • äta jordgubbar
Tumblr_ml3bc6txqe1ro8ngzo1_500_large
I'm Waiting...

1 kommentar:

Eveliina sa...

Åh vilken bra idé med en sån lista! :D kanske snor den om jag får haha! (a) Kram