29 apr. 2013

Sååå slutkörd.

Det var en riktigt skön dag idag. Har inte haft en kompis hos mig på snart ett år. Det är ju helt sjukt faktsikt! Så måste medge att jag blev nästan lite rörd när EMMY frågade MIG om hon fick komma. :) Tänk vad små saker kan kännas så stora om man verkligen lär sig att se upp till alla och allt som vill en väl. 
Känner mig faktiskt helt jävla as trött nu och skulle bara villa slänga mig på sängen. MEN jag har en säck med kläder kvar att vika in i skåpet OCH skolarbete jag MÅSTE få färdigt!! Känns så stressigt! Verkligen stressigt. Så har vi provperiod nu också då det bara är några veckor kvar till sommarlovet. Tittar man ut genom fönstret känns det inte så men... 
På onsdag är det ridtävlingar. Jag har redan anmält mig så inget backande ur nu mera :) Börjar bara med en simpel hoppklass på 50 cm då det ändå är första tävlingarna i år. 

Jag är glad att jag lever, att jag mår bra, att jag har världens bästa mänskor runt omkring mig i min vardag och TVÅ helt otroliga stall att åka till när jag vill! Att även solen lyser ibland och att blommorna fortsätter växa. Jag är glad att nära tar hand om mig när jag inte orkar själv och att jag kan träna precis när jag vill! 

Puss.

Large


Inga kommentarer: