11 apr. 2013

Hard workout, good results!

Såå, haft i princip över en vecka träningspaus. Jävla flunssa. Men jag har inte gått uppåt så läget är lugnt och nu kan jag bara fortsätta. Har ju nog ridit ett flertal gånger och det är iofs väldigt effektiv träning oberoende vad ni tror. Men har inte blivit styrka eller långlänkar alls. 
 Sen igen så är det ju inte bara att bli smal som jag strävar efter, nej, jag strävar efter muskler. Som en fin röv, småsynliga magmuskler och små bönor över armarna (; 
Så vill jag ha en stark och fin rygg också! 

Jag har blivit "utmanad", hahaha, och idag börjar 30 dagars "squat challenge". 
Då jag nu ändå kör på röven och benen kör jag även dagliga mag- och armövningar.
(: Nu ska vi allt se hur det här går! Önska mig lycka till! 

Jag ska köra styrka nu direkt bara för att jag kan. Med uppvärmning på motionscykeln för att inte behöva släpa mig ut, nog för att vädret är hur fint som helst! :) 

Puss

Tumblr_ml0ztqgxv31snc3x3o1_500_large
Nu kör vi!

Sexy-leg-workout_large
Tumblr_mdmy1idvhr1rxorifo1_500_large
Tumblr_mkxs84negd1s7s8iuo1_500_large

Inga kommentarer: