13 apr. 2013

Sovit prinsessömn

Jag sov jätte gott inatt! Har nu skämt bort mig lite med flingor till morgonmål med sylt och vaniljsås ovanpå. 
Det gör inget, skall träna idag ändå. :) 
Vädret är inget att hurra för alls. Grått, vått och dimmigt. Men det är bra, då försvinner snön och då håller kanske planerna att jag kör lektion 1 av 2 i slutet av nästa vecka. Ett steg närmare moppekortet. Kör provet direkt efter andra lektionen så det är bara nån vecka kvar nu! :) 

Idag blir en göra-så-lite-som-möjligt-dag. Skall kolla film, träna, äta, duscha, och kanske börja städa mitt klädskåp...åtminstone plocka upp i mitt rum och byta sänglakan. :) ehehehehe. För några månader sedan var det ett bombnedslag, nu är det som om nordkoreas ilska skulle ha slagit ner just där!! ^^

Puss

Tumblr_mhao5vkvfg1r5f0jbo1_500_large

Inga kommentarer: