28 apr. 2013

Sweet like sugar, shatters in the rain!

Godkväll! 
Har fått över hälften av klädskåpet gjort nu. Det går snabbt det sista bara jag lägger datorn ifrån mig och gör det jag borde göra (; Det här veckoslutet har jag verkligen gjort mycket. Har haft en svag känsla av ångest då jag inser att allt det viktiga fortfarande är ogjort. Men på samma gång har jag verkligen gjort något hela tiden. Så fort jag sitter ensam eller stilla känner jag mig rastlös och då tänker man bara för mycket. Så jag flyr istället och gör det min kropp säger åt mig att är bra.

Så jag har fotat, fallit, fånat mig, sprungit, skrattat, skrikit, gråtit, kramat, tränat, skrivit, umgåtts, åkt moppe, sola och sminkat.

Här är en riktig bildbomb på mig och Iines. Fyfan den hunden gör mig glad! <3














Nu promenad och sedan styrka. Efter det ska jag fixa sista i klädskåpet och sedan kan jag ta kväll.

Inga kommentarer: