25 apr. 2013

Dagens Inspiration


Det här med träningen går riktigt bra tror jag. Har faktiskt inte skrivit så mycket om det förutom ridningen på senaste veckorna. MEN det går hur bra som helst. Jag har bara några få kilon kvar tills sommarens mål! Grymt najs. För en gångs skull väldigt väldigt stolt över mig själv! 

Beautiful & Healthy & Happy

Large
Large
Large
Large
Tumblr_ml0fiwaq1x1s8nha1o2_500_large
Tumblr_mb4gls2bxy1r6xmplo1_500_large
Tumblr_mdu2lpq2oi1rw6t14o1_500_large
En sak jag stör mig helt otroligt på är mänskor som talar skit om de som är smala. jag menar typ "usch vad fult det är när man ser revbenen sådär" eller "hennes armar är ju bara ben". Ja, det kanske möjligen är så, men i deras öron kan det göra lika ont som i en annans att höra att den är fet. Kanske man inte vill vara så smal, kanske man är sjuk, kanske man mår bra som den man är. Det finns inget att tala illa om andras kroppar. De är personliga, unika och alla väldigt fina. Oberoende om du är skelett, fit eller fet. 
folk som talar skit om smala får mig att må illa. De är inte mindre person än någon annan. De kanske är lyckliga precis som de är, eller så kämpar de för sitt liv. Likaså med större människor. Sen finns det ju faktiskt inget siom är normalt heller egentligen, det är bara ens egen bild i huvudet.

Tumblr_le3og4cohc1qdrnluo1_500_large



Inga kommentarer: