13 apr. 2013

Egen lilla stuga

I sommar kommer jag ha en alldeles egen liten stuga. Haha ^^ 
Det är den lilla gäststugan som står på vår gård som bara varit som förstahands lager för oss. Idag har jag röjt undan där och lagt på värme så jag kan provsova om det känns okej. Det finns en massa att fixa i den, men jag slår vad om att det kommer bli perfekt! Skall fixas två ventiler, väggarna måste slipas, spacklas och målas, golvet antingen tvättas ordentligt eller så byter jag ut det helt. dörren fixas upp och såklart inredas! 

Jag tänker köra på vitt och ljusblått. en "soffsäng", bord, hylla och matta. Mycket mer ryms det inte :) 
Min egen lilla drömstuga! Det kommer vara så sockersöt och fin. 

Inspiration:

EMMIE LAND Kuddfodral IKEA Med dragkedja; gör fodralet enkelt att ta bort vid tvätt.HEMNES Sohvasängynrunko, 3 laatikkoa IKEA Tuotteessa neljä toimintoa: sohva, yhden hengen vuode, parivuode ja säilytystila.EKTORP Svankkudde IKEA Fyllning av ankfjäder ger mjukt och följsamt stöd åt kroppen. Lätt att hålla ren, avtagbar och maskintvättbar klädsel.




















RENATE Matta, kort lugg IKEA Mattan har samma mönstret på båda sidorna, så du kan vända på den och använda den ännu längre.ALSLEV Matta, slätvävd IKEA Mattan har samma mönstret på båda sidorna, så du kan vända på den och använda den ännu längre.


All from Ikea.fi



Inga kommentarer: