28 apr. 2013

Believe in yourself

Morning! 
Sov faktiskt rätt så länge idag också. Skönt med inte bara sovmorgnar utan riktigt SOVMORGNAR!! :)

Idag blir en aktiv dag, inte bara slöa och så utan först ska jag dra iväg och kolla på nån musikteater grej som mina kompisar är med i. Sen MÅSTE jag få klart klädskåpet om jag vill delta i ridtävlingarna på onsdag. 
Så borde jag gå en minst 10 km promenad och köra lite styrka där på. Fixa naglarna, tvätta håret, raka benen höhöhö och plocka ögonbrynen. 

Så har jag ju lovat att lägga upp en massa bilder hit från igår. Vissa blev verkligen lyckade, men skall föra över dem till datorn så kan jag kolla på dem lite bättre. Tror jag måste redigera ljuset på några av dem. 

Puss (: 

Helt sjukt gammal pic. Och jaa, jag sitter på marken :D Haha

Inga kommentarer: