8 apr. 2013

Ojojoj.

Ojojoj, Morgonen var ingen lätt start på dagen. Jag stod typ framför spegeln och stirrade på mina röda, geggia, rinnande ögon och sade; ingen smink. buhuhu. Ingen smink. buhuhu. ingen smink. buhuhu. jag tänker ju inte fara till skolan idag. buhuhu. Så jag var nära på att försena mig rejält! Nåå, då jag ändå fått lite fart på dagen gick jag upp till hälsocentralen för att få någe ögondroppar/medicin. Visstvisst, de skulle sända  iväg ett recet direkt till apoteket så jag kunde gå och ta ut dem där. Tror ni mami kom hem med någe mediciner idag? Neheej. Jag hade ändå inbokat en tid för imorgon så får det fixat imorgon.. (hade ändå vart skönt att få igång det idag)

Nu skall jag lyfta mig i kragen och städa lite till.

Puss

Lite bilder från igårkväll.





Inga kommentarer: