11 apr. 2013

Saker jag är svag för!

Ni kan inte gissa vad jag håller på med. Jo min största hobby då jag är sjuk. River hudflickar av mina läppar. 
Uhh. Fy på mig! Annan ovana är väl att jag suger på att lämna tillbax bibbaböcker när jag väl har lånat dem. Hehe... Ni skulle veta vilka böter jag brukar ha ^^


Från en sak till en annan, jag har panik! Verkligen "Gud jag dör panik"... Jag har inte en blekaste aning om vad jag skall ha på mig på skolavslutningen. Och det är faktiskt bara 6 veckor dit!!! Inte bara det.. VAD SKA JAG HA PÅ MIG PÅ KONFIRMATIONEN!?!?!?!!! Jag får andnöd och hjärtklappningar så fort jag tänker på saken. Jag har ju kommit långt i mitt tränande men har fortfarande hälften kvar att gå tills jag nått mitt mål till sommaren! (Fortsätter ju såklart sen för att komma ännu lägre, eller kanske man borde skriva längre!) Hjälp mig någon. 
Beställde ju hem två söta från bubbleroom.com men de var verkligen inte för mig! Så vad är inte mer uppjagande en tanken på att jag faktiskt får gå dit naken. Eller kanske i mina hemtrevliga mjukisar. iiiik.

Tumblr_ml2vx5livg1r5753ro1_500_large
Utseende att dö för





Inga kommentarer: